Jag tror det kommer nått nytt miljövänligare motoralternativ. Typ el eller nått superbränslesnålt.
2016 M6000 LTD var ju i det utförandet. 600:an fick kämpa rejält med 76-mattan på dom.Jag hoppas på en m6000 med lite uppdaterad motor på 130hk och i sp utförande och 3” kammar!
Jo jag vet men vill man inte skotta överflödigt eller åka på rulle hela tiden utan bara ta sig bra i knixig terräng där det är trångt funkar det bra. Där vi brukar vara och köra tar sig dom med smidigast och mest lättkörd skoter bäst, tex tundra xtreme. Och jag var och testade årets maskiner och gillade dom skarpt så jag tror det hade funkat perfekt för mig iaf. Sen tänker jag att det blir mindre stress på sakerna med en 600a med, dvs allt håller längre med lite lägre hastighet på grejerna2016 M6000 LTD var ju i det utförandet. 600:an fick kämpa rejält med 76-mattan på dom.
Förutom Boggie och matta? Det är väl enligt mig rätt stora förändringar?Vad är nytt egentligen? Förutom lila färg och annan boggie?
Ja och då äre summit ännu ett steg bakom.Jag må säga att övriga har lite att lära av AC när det gäller dämparval. FOX-uppsättningen som verkar sitta på HCn är några divisioner över exempelvis "Kobojsarna" på Polaris.
@navismaskin har då lagt ut priser på sin Facebook-sidaVart hitta du priser?
Skickat från min ASUS_Z017D via Tapatalk
Är detta första steget vi ser i och med att Textron ska driva sverigeförsäljningen själva?Sjukt bra priser hade dom i år
Ingen aning är textron nått företag?Är detta första steget vi ser i och med att Textron ska driva sverigeförsäljningen själva?