Okej då får man hoppas att maskinen kommer v42 och snön v43Vecka 42 har jag hört. Skulle få min då iaf
Okej då får man hoppas att maskinen kommer v42 och snön v43Vecka 42 har jag hört. Skulle få min då iaf
jadu bra fråga men jag hoppas dom kommer v42Är det inte så att den där förseningen med a-armarna var den försening som man fick reda på.
Alltså beräknad leverans först i September och nu Oktober?
x2!Okej då får man hoppas att maskinen kommer v42 och snön v43
Nu var det väl inte riktigt A-armarna som skulle bytas utan var något med krängningshämmarna som inte var monterat riktigt rätt, vad jag fattade.Gaaaah! Det där minskade ju inte suget det minsta!
A-armarna skulle inte behöva bytas ut på Switchbackarna eller?
det gillar jag att hörafått V42 på PRO RMK (inkommer till handlarn) leverans 43 ?
Bild på det?Idag fick vi Switchback Assault -13 levererade till oss i Funäsdalen.
En sån skönhet!speedtech har fått en switchback assault idag
Borlänge eller Mora?fått V42 på PRO RMK (inkommer till handlarn) leverans 43 ?
... den där Assaulten kommer de nog bli rätt bra fart i!
872?Gissar på att det är den som ska bli 920 kittad om jag inte minns fel från jobbet.
PAR 910 kit? Vill gärna ha rapport på hur det funkar sen.Gissar på att det är den som ska bli 920 kittad om jag inte minns fel från jobbet.
det ska vara åtgärdat på dom maskinerna vi får dom enda som blev drabbade i usa förutom förseningarna var dom som hade fått sina levererade som skulle åtgärdasEnligt service bulletin,så ska ju nedre a-armar bytas ut?verkar vara något med infästning av krängningshämmaren.....undra om det görs hos ÅF.eller är det gjort på maskinerna i fabriken reda?(tänkte då på dom som kommer till sverige,eftersom vi får senare maskinerna,vissa i usa har ju fått sina redan&dom måste lämna in för garanti åtgärd.)
Enligt mina källor skulle det bli 860 kit,Gissar på att det är den som ska bli 920 kittad om jag inte minns fel från jobbet.
Då det är R-verkstan/Ola som moddarn/äger skotern skulle jag gissa att det även dyker upp ett 920kit, då dom har en liten förkärlek för det.trist..