Känns lite udda dom inte kan ge dig ett pris. ännu mer konstigt du går med på att beställa en utan att veta vad du ska betala?Jag har inte fått nåt slutgiltigt pris av min handlare än.... trots att jag frågat dom gånger vi pratats vid på telefon om vi skall göra klart priset på maskinen. Bara fått till svar att det tar vi sen.... Bra eller dåligt? Känns som man hamnar lite i underläge om man ska börja förhandla om det när man åker dit för att hämta den?
Kalas att ni andra skrivet ut vad ni får ge för era maskiner.
Ja det kan ja hålla med om men å andra sidan så står ju priset i katalogen å allt under det är väl bonus? Jag beställde ju min på snowcheck trots att tiden hade gått ut oxå så dom va ju tillmötesgående på så vis iaf.Känns lite udda dom inte kan ge dig ett pris. ännu mer konstigt du går med på att beställa en utan att veta vad du ska betala?
Nog är det V 41 för mig.nu är det ju V42 nån som hört om dom dyker upp i veckan?
Slutet av november sa min handlare i fredags..nu är det ju V42 nån som hört om dom dyker upp i veckan?
jo såg det haha var en vecka för fortNog är det V 41 för mig.
Slutet av november sa min handlare i fredags..
jo men vissa handare har sakt v42 till veckan så man vet aldrig
Hoppas att det bara är en försiktighet från honom så att han inte lovar för mkt. Nästa vecka kanske vi får veta merInfon som ligger från Polaris är fortfarande ankomst till Sverige v.42.
Ska hämta min imorgon !Fick ett samtal idag att min Assault Switchback var klar för leverans
Trevligt att höra, har själv inte fått något samtal =(Fick ett samtal idag att min Assault Switchback var klar för leverans