Polaris 2013

mr-cave

Välkänd medlem
17 nov 2010
156
0
6
Gagnef
Jag har inte fått nåt slutgiltigt pris av min handlare än.... trots att jag frågat dom gånger vi pratats vid på telefon om vi skall göra klart priset på maskinen. Bara fått till svar att det tar vi sen.... Bra eller dåligt? Känns som man hamnar lite i underläge om man ska börja förhandla om det när man åker dit för att hämta den?

Kalas att ni andra skrivet ut vad ni får ge för era maskiner.
 

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Jag har inte fått nåt slutgiltigt pris av min handlare än.... trots att jag frågat dom gånger vi pratats vid på telefon om vi skall göra klart priset på maskinen. Bara fått till svar att det tar vi sen.... Bra eller dåligt? Känns som man hamnar lite i underläge om man ska börja förhandla om det när man åker dit för att hämta den?

Kalas att ni andra skrivet ut vad ni får ge för era maskiner.
Känns lite udda dom inte kan ge dig ett pris. ännu mer konstigt du går med på att beställa en utan att veta vad du ska betala?
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Pris är ju alltid en intressant fråga kanske inte HELT avgörande alltid men ändå kul att jämföra. Som sagt så skulle jag få min 3000:- kronor billigare men då behöva åka ca 20mil enkel väg å det känns för lite pengar för denna sträcka.!

Men alltid en grej att ta upp när man diskuterar pris vad man fått från andra handlare.
 

mr-cave

Välkänd medlem
17 nov 2010
156
0
6
Gagnef
Känns lite udda dom inte kan ge dig ett pris. ännu mer konstigt du går med på att beställa en utan att veta vad du ska betala?
Ja det kan ja hålla med om men å andra sidan så står ju priset i katalogen å allt under det är väl bonus? Jag beställde ju min på snowcheck trots att tiden hade gått ut oxå så dom va ju tillmötesgående på så vis iaf.
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Vad gällde förseningen av pro:n ?? Och är det inte förens i slutet av november det lät väldigt sent
 

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
nu har jag fått veta att det är 75st pro rmk som är planerat att komma till veckan så alla kommer kanske inte få sina maskiner första omgången vet inte hur många som såldes med snowchecken?????
 

larsson88

Välkänd medlem
23 feb 2012
354
0
16
Piteå
Undrar hur det kommer att fördelas mellan alla handlare. Och vet nån om dom kör att först att beställa får sin först?