Var in till min handlare idag och beställde hem lite skydd. Passade på att kolla när Pro:n kommer och dom skulle anlända till Polaris Sverige imorgon Håller tummarna för leverans nästa vecka!
yes det stämmer också tur man bokade i marsDet är ett begränsat antal maskiner som kommer under nästa vecka, så vi får hoppas att ni har skotergudarna på er sida!
Februari :> Tror jag var först t.o.myes det stämmer också tur man bokade i mars
som jag skrev för några inlägg sen är att alla kommer inte få sina maskiner bara dom som bokade tidigt 75st varav 33 163 pro rmk resten 155 kommer dyka upp kanske i slutet av nästa vecka mest troligtPratade med min handlare idag och han var skeptisk till skotrar nästa vecka sa han. Ett väldigt stort kanske och bara fåtal.
Hämtade mina snowcheck grejor idag också,kul att hämta å slippa betala just nu iaf :blink1:
prata med Siralopne här på forumet han ville då byta dyna tidigare kolla med hanHar beställt en Assault 155 med korta dynan och undrar om någon som köpt en switsback är intresserad av att byta dyna? skriv till mig isf.
Du har PMHar beställt en Assault 155 med korta dynan och undrar om någon som köpt en switsback är intresserad av att byta dyna? skriv till mig isf.
Jadå, tvärstaget får plats.Om man har 4 extra boggiehjul samt isrivare på en Pro-Rmk finns det då fortfarande plats för några extra tvärstag mellan boggieskenorna?
My bad angående hjulen, du har helt rätt, gick efter -12 boggin där de främersta hjulen redan är monterade från fabriken.Nu var det pro rmk frågan gälde och där rymms det 6st boggiehjul, isrivare och 1st extra tvärstag. På assaulten så blir det nog trångt pga av behållaren på dämparen.
Nu vette fasiken varför man skulle vilja sätta 6st boggiehjul...
Om det går att sätta yterligare ett tvärstag vet jag ikke. Sklle kunna kolla när jag börjar med boggien.