Polaris edge 600 -01 mod

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
Håller helt klart med om en svart ruta! ska se vad jag kan fixa! och visst skulle det bli betydligt bättre med nånting på huven, Men jag vet inte vad! får bli i framtiden =) passar pro x rutorna på edge huven?
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Jag tillverkar ju dekaler och någon svart dekal till huven hade inte suttit helt fel ;) Kanske något så enkelt som ''Edge'' skrivet på sidan? Hör utav dig om det är intressant.
 

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
Såg riktigt bra ut kyten! Men jag tror jag nöjjer mig med detta för denna vinter!

Har små fixat lite nu på senaste, har bytt bromshandtag till ett från en pro x och alu gas block, samt dragit om elen så jag har hand/tum värmare och lyse på vippbrytare på consolen istället för på styret!

Och nya dämpare är på väg hem... Engans, för skidorna, samt ska beställa en aaen pipa å lite v-kitt nu till vinter, då ja har pengar för de!
 

flodde

Välkänd medlem
28 aug 2007
298
0
16
nyland
om du var sugen på en svart cobra ruta så finns det i garage24;ras katalog iaf vet jag, finns på massvis med andra ställen med =) stiligt bygge iaf :) finns svart/vita tobe dekaler som är snygg som du skulle kunna slänga på huvet ;>
 

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
Jag kapade orginal rutan å lacka den svart, vart väll sådär...kollade med min ÅF om en pro x ruta.. 1700kr! kändes inte värt att lägga de på en plast bit!

Dekaler har jag redan beställt, Men skulle inte vara dumt med något mer! ska kolla in de:) Ang cobra rutan så tycker jag den är för hög, vill ha samma ruta som dom har på PRO XR'en