Prenumeranter?

Är du prenumerant på tidningen Snowmobile?

• Ja, självklart!

Röster: 44 38,6%
  • Nej, av någon anledning är det inte så.

Röster: 70 61,4%

• Totalt antal som röstat
    114
  • Poll closed .

ajsman

Välkänd medlem
26 mar 2009
994
0
16
Gävleborg
Förresten, jag gjorde en direktbetalning då när jag beställde. Men fick iaf en faktura som jag också betalade. Men kollade upp mitt konto och det verkar som om inte direktbetalningen gick igenom.

E

ejwbegysv

Förresten, jag gjorde en direktbetalning då när jag beställde. Men fick iaf en faktura som jag också betalade. Men kollade upp mitt konto och det verkar som om inte direktbetalningen gick igenom.
Ta det med Pren avd. jag är bara en simpel IT-tekniker :)

Vi får verkligen hoppas på lite kyla och snö nu... :hmmmm2:

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Jag har skickat detta förslag direkt till dig Nordland, men jag vet inte om sett det;

Något jag skulle vilja se i tidningen är tester och dueller med begagnade maskiner.
Man kan ju vinkla det i en miljon olika vinklar och ni kommer aldrig behöva göra samma sak.

Ni kan köra en duell i 35 000 klassen mellan två helt skiljda maskiner, ni kan köra efter genre eller t om märke. Jämför en dyrare med en billigare. Eller så kan ni i något nummer bara ha en skoter med.

Jag tror detta skulle intressera den stora massan något oerhört, och dessutom så kommer garanterat folk att ställa upp med att låna ut sin maskin för lite tester.

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
Jag har skickat detta förslag direkt till dig Nordland, men jag vet inte om sett det;

Något jag skulle vilja se i tidningen är tester och dueller med begagnade maskiner.
Man kan ju vinkla det i en miljon olika vinklar och ni kommer aldrig behöva göra samma sak.

Ni kan köra en duell i 35 000 klassen mellan två helt skiljda maskiner, ni kan köra efter genre eller t om märke. Jämför en dyrare med en billigare. Eller så kan ni i något nummer bara ha en skoter med.

Jag tror detta skulle intressera den stora massan något oerhört, och dessutom så kommer garanterat folk att ställa upp med att låna ut sin maskin för lite tester.
låter bra om de skulle va så tycker ja :rock:

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Sorry att jag missat att svara! Det kommer att bli så, vi har pratat redan... Vänd dig till Micke.B för önskemål...

:)

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Vet faktiskt inte, vi hade ett problem med beställningsfunktionen... Det är fixat nu, men jag har inte koll på hur många som beställt.

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
Du, den såg helt okej ut :)
Lite sportig, inte riktigt en vardagströja men fortfarande, fin!

E

ejwbegysv

Kan intyga att brudarna blir som galna efter en när man har dessa tröjjor på sig...