Projekt Mountain Max 700 '01

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Nope inte än. Ska bygga klart den under jul! Så i början av Januari ska den få smaka på norrlänsk snö!

Vars finns det extralysen att få tag på. Är på jakt efter de små ovala! Hitta på Jula men de var slutsålda.
Någon som vet? Mekonomen har det inte.

//Rasmus
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Biltema brukar väl ha sånna? Annars har nog laitis i lule sånna. Kanske du hinner åka en tur med mig i mina hemmarker då? Blir väl hemma några veckor vid jul, in i jan. Beställer mig nog en Nytro mtx turbo i morgon.. :)
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Biltema brukar väl ha sånna? Annars har nog laitis i lule sånna. Kanske du hinner åka en tur med mig i mina hemmarker då? Blir väl hemma några veckor vid jul, in i jan. Beställer mig nog en Nytro mtx turbo i morgon.. :)
Jo ska kolla på biltema, hittade på Jula men de var tyvärr var de slut på lagret.
Jo nog vore de trevligt, har knappt hunnit kört något här uppe så lite guidning vore skoj. Fy fan så trevligt, en sådan vore inte helt fel. Blir väl en framtida skoter när jag gör mig av med denna!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Jo nu är den beställd. Komplett med ny matta och allt annat, inkl MCX. :)

Klart vi ska ut och glida, har några fiiina ställen att åka på. Även uppe vid gränsen.
Hur går det med ditt bygge då? Gjort något mer på den?
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Fy fan.. Sånt där ***** monster då ;)

Nej det står rätt still, tänker inte köpa något med dagens $$ kurs, så blir och vänta ut den,
enl. några källor kommer den så småning om rasa när deras nästa deprition kommer. :)

Då blir det nog nya t-armar, stag i framvagn, ny bromskiva, V-force, boostbottle o ny bossdyna! :)
Så än så länge kommer det bara bli några enkalare mod snygga till o fräscha upp den!

//Rasmus
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Språkpolisen Pejij! ;)
Depression, bättre nu? :)

Nångång under vintern skulle jag tippa på, då stora bolag som tex. GM, Ford håller på att konka. Kolla bara på svenska volvo. över 3000pers sparkade..
Luktar lågkonjuktur nu! ;)
Hoppas bara vi gynnas av det!

Mvh
 
W

w3stman

Nice bygge! Får man fråga vart det där "huvöverdraget" är köpt?
 

Prickskytt

Välkänd medlem
28 nov 2007
173
3
18
Vallentuna/Docksta
Skotertoken grattis till en trevlig viter.... undrar bara, du skrev att du beställt Nytron med ny matta? Hor kollat på 09 orna och den mattan är ju helt ok. Min 08 är kammarna som blött papper..... men 09 kan men inte böja kammarna med våld ens.