Servicecentralen slutar med Polaris?

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
det kommer en handlare men inte riktigt klar än vad jag har förstått det. Varit många turer fram och tillbaka. Mest polaris som är kinkiga och vill hitta en bra person som ska ha det så man slipper denna soppa som varit de senaste 3-4 åren.
 

mr-norberg

Välkänd medlem
29 nov 2011
438
0
16
det kommer en handlare men inte riktigt klar än vad jag har förstått det. Varit många turer fram och tillbaka. Mest polaris som är kinkiga och vill hitta en bra person som ska ha det så man slipper denna soppa som varit de senaste 3-4 åren.
De senaste 15 åren :)
 

Livingstone

Medlem
6 nov 2014
14
0
1
Årets i särklass bästa julklapp skulle vara en ny ÅF med intresse, kunnande och personligt engagemang. Frågan är bara om det blir en tidig julklapp eller en sen.
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Årets i särklass bästa julklapp skulle vara en ny ÅF med intresse, kunnande och personligt engagemang. Frågan är bara om det blir en tidig julklapp eller en sen.
Jag tror på en tidig.. kanske t.o.m i början av dec.. men man vet aldrig :)
 

Livingstone

Medlem
6 nov 2014
14
0
1
...kanske inte blir någon julklapp alls.
Nä men ärligt talat: visst måste det finnas goda förutsättningar att driva en Polaris i Sundsvall? Det bor många människor i staden, desutom ett rätt stort upptagningsområde.
 

Livingstone

Medlem
6 nov 2014
14
0
1
Jag är lugn. Har klarat mig utan återförsäljare ett tag nu, det finns andra alternativ. Är mest att det blir lite enklare att få tag på reservdelar m.m. med Polaris på hemmaplan.
Vad har du fått viskat i ditt öra då? Någon redan befintlig som tar över eller blir det något helt nytt? För mig är det viktigt att det blir rätt människor och rätt företag som tar över. Något halvdant försök igen då kan det lika gärna få vara.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Anledningar:

1: De plockar ut mer i bidrag än vad de har resultat efter bokslut. Vore det inte för skattebetalarna skulle de inte ens gå runt.

2: vet av 4 personer som jobbar /har jobbat där. Inget folk jag vill ska skruva i mina maskiner

3: de annonserar öppet med att de inte har en aning om vad skotrar är för något, syftar då på deras blocket annonser där de skriver saker som inte stämmer om skotrarna i fråga överhuvudtaget.

Det var mina anledningar :)
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Bidrag? Vad får man för bidrag nä man säljer bilar/skotrar/motorcyklar? Försvarar absolut inte dem men är kul att veta.

De personer jag känner där.. egentligen bara en och det är han som är ansvarig för BRP hos northbike.. känns för mig iaf som kunnig ang skotrar och har det som ett av sina största intressen. Men mekaniker osv kan ja inte uttala mig om.