hör med trygg hansa med avställning på sommaren, vart då bolligast närjag ringde!!!Kollade på LF, 8600kr/år med 5000kr i självrisk vid vagnskada.. Har varit alldeles för bortskämd med Sparbankens försäkring tidigare märker ja
Har fått besked om att våra (min och polarnas) kommer om ca 2 veckor. Det är bara precis som vanligt att man får vänta till sist...Ingen som hört någon om när T3orna kommer?
Inte sett en ända i Sverige ännu.. bara massa freerides.
Meddela när det finns klara bågarHärligt att dom börjar vara på ingång nu Ska få låna hem en och fixa en bra frontbåge till den, sen så blir det askerbågar även till Ski-Doo!
Kul! Ut med information och bilder när prototypen är klar. Kör Skinz nu men får kanske byta nästa år då, alltid roligare att köra närodlat.Härligt att dom börjar vara på ingång nu Ska få låna hem en och fixa en bra frontbåge till den, sen så blir det askerbågar även till Ski-Doo!
Kan ju inte svara för alla i Strängnäs ;-), men jag och de jag åker med handlar av Linsell Skoter & Motor (www.skoterochmotor.se) och har gjort i många år nu. Inget slår bra och personlig service.Vart är det ni köper era maskiner som bor i Strängnäs ?
Jag hämtade ut min freeride 154 för 3-4 veckor sedanHämtade min Freeride 154" förra fredagen! Är det nå fler som fått sina ännu?
Härligt att dom börjar vara på ingång nu Ska få låna hem en och fixa en bra frontbåge till den, sen så blir det askerbågar även till Ski-Doo!
Vad ligger du på för pris? Gör du även bakbågar?Härligt att dom börjar vara på ingång nu Ska få låna hem en och fixa en bra frontbåge till den, sen så blir det askerbågar även till Ski-Doo!
Inga bakbågar, original där är väll så bra den kan bli?Vad ligger du på för pris? Gör du även bakbågar?
kommer den passa till lynxen också kanske?Inga bakbågar, original där är väll så bra den kan bli?
Priset vet jag inte riktigt än mest troligt blir den något dyrare än polaris bågen, då det blir lite mer delar till denna båge om den blir som jag tror nu, men skulle tro ca 1100-1300:-
Får nog hem maskinen imorgon så då kan jag sätta igång att mäta och fundera.