Det är inte så att ta bort krängarn blev en följd av att du satte dit svårbrutna bladeskidor. Bladeskidan är bra för gubbkörning men att bryta runt med så flyter den för bra. Är jag själv som anser detta?
He he, bra svarat! Smaken är som baken, har alltid trivts med ds2 och ds3 tillsammans med krängaren med undantag för körning i nedförsbacke.Nej. Krängarn åkte av innan, den passar för gubbkörning Polaren kommer köpa blade nu efter helgen med, pilotskidan är riktigt otrevlig och nervös.
Är väll egentligen helt självklart, men tyvärr är många handlare helt inkompetenta.Tords Motorservice ger sina kunder relevanta vikter gratis, bra service!!
Är väl egentligen BRP som skall fixa detta, inte ÅF.Är väll egentligen helt självklart, men tyvärr är många handlare helt inkompetenta.
Nja, ÅF fixar problemet och ser sedan till att sedan få betalt/delar av BRP. BRP kommer knappast hem till en och skruvar i nya vikter.. det är ÅF som sålt maskinen och då är det ÅF:ens problem att fixa så maskinen fungerar, sen om denne får betalt eller ej är inte kundens problem.Är väl egentligen BRP som skall fixa detta, inte ÅF.
Är det bara Ski-Doo som dränker sitt motorutrymme med olja? Har aldrig hört andra märken klaga på det fenomenet??Ett tips kör bromsrengöring på allt i och runt variatorerna innan skotern körs en meter. Annars kommer förmodligen rem Nr1 att bli impregnerad med konserveringsolja. Min maskin hade all olja kvar så handlaren hade inte gjort rent.
Lite osäker men jag tror inte Lynx gör det heller. Är nog bara Skidoo. Förstår ej vitsen med det om jag ska vara ärlig.....Är det bara Ski-Doo som dränker sitt motorutrymme med olja? Har aldrig hört andra märken klaga på det fenomenet??
Skidoo kör nog mest med olja, känns väldigt tydligt på lukten när dom är nya och körs, men det är även lite på polarisarna också fast bara på variatorerna, men det är ju något som ÅF ska tvätta bort vid leveransservice...Är det bara Ski-Doo som dränker sitt motorutrymme med olja? Har aldrig hört andra märken klaga på det fenomenet??
Kanske för att lådorna står på fartyg någon månad...Lite osäker men jag tror inte Lynx gör det heller. Är nog bara Skidoo. Förstår ej vitsen med det om jag ska vara ärlig.....
Enligt min ÅF så kommer inte polaris ens med en gnutta olja på sig. Hurvida det är sant eller ej vet jag ej. Men jag anser han har rätt bra koll iaf.Skidoo kör nog mest med olja, känns väldigt tydligt på lukten när dom är nya och körs, men det är även lite på polarisarna också fast bara på variatorerna, men det är ju något som ÅF ska tvätta bort vid leveransservice...
Vi hade en remsprängning i gänget för några helger sedan. 13-15milÄr det någon som har haft remproblem här i Sverige?
Har hört om en kompis-kompis räknas naturligtvis inte.