Någon som har lust att ge en kort beskrivning på hur dessa vikter monteras? Undrar mest om man måste lös med primären och ta isär den eller om det är genomförbart med den på skotern?
Vad är det dessa brickor är bra för ? Nån som kan ge en bra förklaringVikterna monteras på lätt under 2 minuter.
Du ser vikten bakom skallen på den guldiga bulten. Ut med den guldiga bulten, på med vikten och montera tillbaka. Kan inte bli lättare
Mer vikt gör att den växlar på mer och håller varven närmare de önskvärda 7900-8000 rpm utan att behöva köra klickern i primären på läge 1 för det.Vad är det dessa brickor är bra för ? Nån som kan ge en bra förklaring
Tack. Som jag misstänkteMer vikt gör att den växlar på mer och håller varven närmare de önskvärda 7900-8000 rpm utan att behöva köra klickern i primären på läge 1 för det.
135 har jag då kört med min utan att pina på nåt vis! Grym maskin.[/QUOTE]Fick höra att igår att 850in var rejält nerdrevad. Gör ca 105km/h på full mutter. Hurvida de stämmer vet jag ej men det har ju en stor påverkan iaf.
Sitter alla kammar kvar än?[/QUOTE]135 har jag då kört med min utan att pina på nåt vis! Grym maskin.
Tänkte just säga det; över 100 med 3" kammar och du riskerar verkligen matthaveri... Vill du åka fort väljer du andra maskiner.[/QUOTE]Sitter alla kammar kvar än?
Hur mycket har du viktat på och vad blev skillnaden?Vikterna monteras på lätt under 2 minuter.
Du ser vikten bakom skallen på den guldiga bulten. Ut med den guldiga bulten, på med vikten och montera tillbaka. Kan inte bli lättare
Tänkte just säga det; över 100 med 3" kammar och du riskerar verkligen matthaveri... Vill du åka fort väljer du andra maskiner.
Tänkte just säga det; över 100 med 3" kammar och du riskerar verkligen matthaveri... Vill du åka fort väljer du andra maskiner.
Hur mycket har du viktat på och vad blev skillnaden?
Ligger själv på ca 8250rpm på klicker 3 och undrar hur mycket vikt det skulle krävas för att kunna ligga kvar på 3:an.
3g än så länge, vill ha mer!