Stadioncross är inte riktigt lika samma som att dundra runt på en crossbana.
Crossbana har det inte gått så bra med tripplar.
Crossbana har det inte gått så bra med tripplar.
En 3-cylindrig motor jobbar inte lika hårt som en 2-cylindrig därav bränsleförbrukningen. Trippel drar mindre bensin :hahaha:Johan : det är 3 kolvar som ska gå runt i cylindrarna och motorn blir tyngre att driva.. därför tar dom mesta tripplar mycke bensin.. kanske inte yamaha, men dom går ju skitslött mot för andra tripplar!
Konstig jämföresle :ciao:Vore kul att se om en Srx eller dyligt hänger på en 440 dvs crossmaskin efter leden skulle inte kunna tänka mig att Srx'en har så stor chans^^
Tog den ultimata led maskinen mot en ultimat åka fort på sjö maskin. Men det är ju 2-takt som gäller på crossbanan och dom går nog fortast efter ledenKonstig jämföresle :ciao:
Skulle vilja se en Mach-Z 1000 hänga på en trippel crossmaskin på crossbana eller en kurvig/dålig led.
Tog den ultimata led maskinen mot en ultimat åka fort på sjö maskin. Men det är ju 2-takt som gäller på crossbanan och dom går nog fortast efter leden
Och det anser du vara konstigt när ni åkte led? SRX är ju knappast en bra ledmaskin om leden ser ut som skit....iaf inte jämfört med en iqpiskade en srx 700 med min iq 440:rock: efter leden. så jag är inte så imponerad av dom 3cyl lowrider maskinerna.
Det var ju inte speciellt konstigt. Dumt att ens ställa upp med en SRX, du måste ju ha dubbelt så hög fjädringväg..piskade en srx 700 med min iq 440:rock: efter leden. så jag är inte så imponerad av dom 3cyl lowrider maskinerna.
Ojsan vad du är dutti..piskade en srx 700 med min iq 440:rock: efter leden. så jag är inte så imponerad av dom 3cyl lowrider maskinerna.
Svårt..:boring:piskade en srx 700 med min iq 440:rock: efter leden. så jag är inte så imponerad av dom 3cyl lowrider maskinerna.
tordet beror mycket på att kolvarna blir mindre därmed behövs inte lika mycket bensin att kyla ner dom med.En 3-cylindrig motor jobbar inte lika hårt som en 2-cylindrig därav bränsleförbrukningen. Trippel drar mindre bensin :hahaha:
Och vad vet du om driftsäkerheten hos en trippel 600??Rotax 447 du är ute och cyklar... varför håller då inte 440 motorena. En större motor blir inte lika varm som en mindre motor kolvarnas tempratur är inte samma. Angånde trippel 600 motorer så håller de ju lika dålig kvalite som en 440. För där har du 200cc på varje cylinder.. 220cc på en 440motor.