Tjena! :ciao: Med oändligt mycket ny lössnö vare dags att fara ut och gasa (igår kväll ) Så jag plockade ut pärlan ur garaget och begav mej ut, Körde ut på en åker och började burka runt , Vilket resulterade i att skotern MÖÖÖÖPADE och dog :stupid: Drog igång den igen och körde ca. 300 meter så dog den igen, Startade den igen och körde hem den (Gick fint efter leden)Lät den stå inne över natten och plockade fram den idag igen för att senare stöta på samma problem i lössnön, fast denna gången vart det ännu värre, Den misstände när jag starta den men efter att jag varvat den ett tag så gick den bättre, sen dog den igen, och denna gången när jag startade den så lät den som en skev fyrtaktare :afraid: Bestämde mej då för att köra hem den till garaget, då dog den först efter leden och sen 100 meter innan huset, fick då bogsera hem den då den inte startade mer. Plockade lös tändstiften och ser då att stiftet på höger cylinder (fläktsidan) är vitt (ingen bensin?) medans det andra är i princip svart och torrt!. :hmmmm2:
Är det någon som kan förstå sej på min skrivning och komma med en idé om vad som har hänt här? Är DEEEESPEEERAAAAAT mvh/Sam
Är det någon som kan förstå sej på min skrivning och komma med en idé om vad som har hänt här? Är DEEEESPEEERAAAAAT mvh/Sam