Inköp av minneskort till min 3+. Har någon haft dåliga erfarenheter av något specifikt märke? Lutar åt något 64gb iaf.
Det är en annan lins!! När vi jämför mina filmer med polarens black så är filmer och bilder från min black + klart bättreErikxson vad är den klara skillnaden som gör det värt priset? Jag ser inget som motiverar mig att betala extra för fisheye i 1080 när jag kan lägga pengarna på nåt jag har större nytta av..
Kan du inte länka ifall du har några uppladdade?Det är en annan lins!! När vi jämför mina filmer med polarens black så är filmer och bilder från min black + klart bättre
Har inte tillgång till dator men kan fixa och ladda upp efter nyår om du har tid att väntaKan du inte länka ifall du har några uppladdade?
Jofan, varför jag frågade var för att farsan min ska till NY i januari, och där kostar en gopro black+ ca 2800 ink moms, men om den hade varit marginellt bättre än vanliga black hade jag köpt en sådan för 3k nu på mediamarkt så man hade haft något att filma med under nyår!Har inte tillgång till dator men kan fixa och ladda upp efter nyår om du har tid att vänta
Detta fungerar även om kameran inte börja ladda av någon anledning.had same issue with my gopro several times. Solution for mine is as follows:
1. Remove battery
2. Connect to USB red light will weakly blink
3. Insert battery while connected to USB
4. Press and hold power on button
5. Camera should start in USB mode
6. Remove USB cable
7. Turn on GoPro