Nice. Hur har temperaturen varit?Man kanske borde bli meteorolog... lite drygt 20cm nysnö nu och fortsätter
Tack Tobbe! korpens öga med baren låter braStugbyn i Blåsjön kostar väl ~600:-/natt för 5-bäddsstuga. Eller om det var 6-bädd..?
Då är det riktigt rejäla stugor.
Alt Korpens öga i Jorm, där har dom riktigt bra mat och bar också...
Finns mer ställen också, men där har du en start iaf.
Körde i helgen och det gick väll hyfsat bra måste jag säga. Har lite svårt med högerskrå och hoppa mellan fotstegen nu, men annars gick det bra.Får hoppas att de dimper ner lite mer snö då framöver. Asker hur har de gått me foten förresten ?
OK, skönt att de går åt rätt håll !Körde i helgen och det gick väll hyfsat bra måste jag säga. Har lite svårt med högerskrå och hoppa mellan fotstegen nu, men annars gick det bra.
Vi e ett gäng som åker dit den 14:ePlanerar åka dit fredag 15:e, Storåbränna och jourhelg kom emellan. Hoppas på mer fluff
Vi kommer åka upp från morgonen på torsdagen å åka lite,vi blir 6stycken ,3 Articar,2 polarisar och en LynxLäckert! Många?
Härligt, åker upp imorgon jag =D Du har ingen bild att bjuda på heller =)Var sjukt med puder i vissa dalar där det säkert drivit ihop, var hårdare på höjderna där i Blåsjön.
Var där en kortsväng i veckan som var men hade ingen tur med vädret då det var mulet och även snöade lite.
Nääe, var så mulet och snöade i början av veckan när vi var där, så inget "foto-väder". Blev att vi bara var där en dag också. Var på annat håll i Jämtland men tog en dagstripp dit.Härligt, åker upp imorgon jag =D Du har ingen bild att bjuda på heller =)