känns lite som bösjön anjusvarden trakterna?http://outinsnow.wordpress.com/2012/01/05/riding-41-2012/
En av de bättre dagarna i mitt liv, snöade uppemot 3dm sen i förrgår så det var fett jävla puderpump,, eller ja iaf vad jag tycker,, några av mina ordentligaste faceshots så jag är nöjd XD
Norra Mora,, vet inte om jag avslöjajr så mycket mer
vi har varit uppe i ljungdalen sen i måndags och åkt och måste säga att jag var besviken på snön, vi skulle åka till helags men vände på toppen av torkilstöten då det inte fanns just nån snö alls där uppe, bara sten. men nere efter fjällsidorna fanns det snö, dock inte så mycket så man kunde släppa tanken om att åka på sten, för det gjorde man titt som tätt.Var ut på parkeringen drog en repa i nysnö ca 8 cm, vi
kommer att ta med bärbara snökanoner imorrn som lägger
ut lite puder, återkommer efter helagsturen, Ölrapporten jus
nu kl 19.15 är 4 fatöl detta förskönar turen idag något men
va faen man måste va llite posiiiiiiitiv.
fast nu hände ju inte det uppe på fjället utan nästan nere i byn efter leden. fjället åkte vi ju inget på då det inte fanns nån snö där utan bara sten.Ha haa...ni får väl skylla er själva om ni är ute å kör innan det är före. Det är bara lappar och turister som är ute i stenskravvel å kör frivilligt ;P
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Tja...Vi är ca 8st som åker till Gördalen imorgon....hoppas på bra åkning, har alldrig varit där tidigare.
är det nån som vet vart man parkerar bilarna???
möjligt , det är då snö där iaf =)känns lite som bösjön anjusvarden trakterna?
bra far dit i morn till klockan 9 och stannar till sönda kvällmöjligt , det är då snö där iaf =)
Kommmer precis hem från en tur upptill myrarna vid Kullern...där fanns det helt OK med snö..tom så mycket så jag lyckades med säsongens första fastkörningTjena Chris. hör av dig om snödjupet om du ska ut å åka. är sugen som fan o ta en tur. lite dåligt med snö i ludvika
Det går att åka från skidbacken men det är nog bättre att lossa inne i byn runt pizzerian. Där går spåret....Höj igen Chris. var kan man lossa skotern om man ska ut o åka upp mot kullern. var hitta jag på spåret
till där ni åkt. går det att åka från slalom backen i säfsen????