Håller med inte alls bra :ciao:Skit dåligt där uppe håller er borta
Håller med inte alls bra :ciao:Skit dåligt där uppe håller er borta
Jo Gördalen ha garanterat mer , men det stod mellan Noppi å Kräckel på Lördag, därför jag undrade!Jag tippar på Gördalen iaf.
Är väl inte nå snö där hellertycker nog att de var mer snö åt noppi än kräckel iaf. Vi åker nog från Orsa o upp mot noppi
Om du kan tänka dig att åka till Bjursås så är det väl en minimal omväg att åka till Svartnäs/Ryssjön? Där har du fin åkning enligt den tråden på forumet.Hur ser det ut i Bjursås? Sonen och även hustrun är sugen på att åka skoter. Dock inte för långt upp så dalarna är lagom avstånd. Har hört att Bjursås är snösäkert, rätt eller fel?
Har inga krav på orörda myrar med 50 cm snö utan är familjen med är det en skaplig led till någon fin rastplats eller matställe det som gäller.
Ok, tack för upplysningen. Funderade på att ta en sväng till helgen, planen var att åka till Noppikoski men har inte riktigt tid med det. Så då föll tanken på Fredriksberg. Har ju bara 5-6 mil dit.Jag var ute en sväng i lördags. Läget är i princip oförändrat. det har bara kommit nån cm den senaste veckan. Nere i byn är det tunt men körbart. Högre upp är det mera snö. Lederna är ganska så sönderkörda då det inte gått att sladda pga av det dåliga snöläget.
Det var mycket skotrar ute i helgen, såg många släp på olika ställen