Haha ja jag är ju inte självlärd utan har ju läst nån som skrev det och tycker det lät vettigt. Mina dämpar kunskaper är mediokra om ens det. =)Precis orden tagna ur munnen på "Glansan", han säger samma sak!
Haha ja jag är ju inte självlärd utan har ju läst nån som skrev det och tycker det lät vettigt. Mina dämpar kunskaper är mediokra om ens det. =)Precis orden tagna ur munnen på "Glansan", han säger samma sak!
Grabbar, ni kan ge fan i att ha verktygen på sin plats på CVT-skyddet om ni håller på med någon form av "inspirerad" körning.
Mina lossnade nämligen igår vid en rullning och jag vet inte om jag har dom kvar i buken eller om dom är borta.
-Tröttsamt att köra med vetskapen att nått kan ramla in i variatorerna när som helst.
Nja arkdragarkänslan är väl mer att det var sjukt mycket bättre klipp i min förra skoter en A/C HCR 800.3800 är med amerikanska setupen med 441 ramper och 160/350 fjäder.
Nu bör du ha en 100/260 fjäder. = strax över 3000 i tillslag. alltså inget fel.
Men gissar det inte går att öka tillslaget med 413 ramperna pga dom inte änns matar på med en 100/260 fjäder. Kommer nog bara kännas ännu mer tom vaarvig.
Vidare uttväckla dedär med arkdragar känsla. Menar du det känns som det går tungt?
Hann fundera en del över det igår eftermiddag, antagligen åker man väl på det själv.Frågan är ju om det skulle hända att en nyckel lossnar och åker in i variatorn om det blir en garanti åtgärd? Eller att man får skylla sig själv att man inte kollade att grejerna satt fast?
Jag har kört väldigt lite AC och vist är det bättre klipp men när det väl klippt till så händer det inge mer...Nja arkdragarkänslan är väl mer att det var sjukt mycket bättre klipp i min förra skoter en A/C HCR 800.
Jag förstår inte ens varför de gjort sig omaket att ens tillverka "hållare" till verktygen.Hann fundera en del över det igår eftermiddag, antagligen åker man väl på det själv.
-Jag tänker då inte sätta dig några fler verktyg.
Hur många verktyg ska egentligen sitta där?Hann fundera en del över det igår eftermiddag, antagligen åker man väl på det själv.
-Jag tänker då inte sätta dig några fler verktyg.
Det tyckte jag också innan.Jag har bara verktyget för att justera remspänning fastsatt på skyddet. det sitter iallafall bra och lossnar inte...
Det lät inte så dumt, kan nog bli så.Jag har gröpt ur under sätet vart instruktuonsboken var och lagt alla verktyg dit, har dom i en skinnpåse, gjorde även så på min förra summit.
Kontakta i första hand din Åf, så att dom i sin tur kan gå vidare till BRP.Någon som kört på ultimax xs rem på sin freeride? Är variatorerna verkligen så illa att remmen kastar in direkt, eller är brp remmarna av dålig kvalitet?