Ski-Doo 2017

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Skönt å se att ni börjar få era maskiner, så gnället här inne kan börja avta. :D
 

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala
Känns ju som att krängaren inte borde ha med saken å göra?är inte förbindelse staget(kulleds staget)gjord i plast?
 

Okeido

Aktiv medlem
15 mar 2009
84
0
6
Kolla ca 2.50 in i filmen, är väl inte säkert att krängningshämmaren påverkar men "better safe then sorry".

Vår handlare hade tagit bort vadderingen från variatorskyddet så det slipper man göra som första modd på skotern.
 

mas

Välkänd medlem
17 dec 2011
1.155
146
63
Säfsen
Killen i Youtubeklippet var iallafall lugn, sansad och saklig.
Konstruktiv kritik som man hoppas att någon på BRP tittar på och tar till sig.

( Så att Lynx kommer med felfria 850-missiler nästa år :heh: )
 

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Var utlovad min maskin vecka 1 och snackade med handlaren idag, mycket riktigt finns det en låda på plats med mitt namn på.
Den skulle vara klar tills på torsdag men kommer nog inte att hämta den för ens på måndag när jag åker upp till stugan.
Då blir det 2 veckors semester!!
 

Anders F

Välkänd medlem
7 maj 2011
602
3
18
Luleå
blir intressant o se hur mycket remmproblem det blir i Sverige för i usa är det livat just nu på snowest iaf
Jo spännande att se och höra men man skall komma ihåg att det är sålt ruskigt många 850 over there och alla har inte problem!
Vi får snart svaret....
 

Nicross

Välkänd medlem
18 feb 2013
120
0
6
Örnsköldsvik
Någon här som har hört om en ytterligare försening av vissa 154: or? Har en bekant som skulle få hämta ut sin 154:a denna vecka men blev uppringd idag av handlaren som berättade att leveransen har blivit försenad till nästa vecka för att båten inte kunde lägga till på grund av stormen som var nyligen.
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Någon här som har hört om en ytterligare försening av vissa 154: or? Har en bekant som skulle få hämta ut sin 154:a denna vecka men blev uppringd idag av handlaren som berättade att leveransen har blivit försenad till nästa vecka för att båten inte kunde lägga till på grund av stormen som var nyligen.
Var in och pratade med handlaren idag och det skulle dyka upp ett gäng 154" idag eller imorgon.
 

Asperi

Välkänd medlem
28 okt 2009
142
0
6
Boden
Jag hade fått klart att jag skulle hämta min 165:a idag men igår ringde en stackare och var tvungen att ställ in eftersom att dom inte fått in maskiner. Först var jag lovad v52. Hade jag vetat detta i mars när jag beställde så hade jag nog tänkt annorlunda. Försökte uppföra mig i telefonen eftersom att det inte är återförförsäljaren fel. Vet inte hur bra jag lyckades.