kan tänka mig det med tanke på skoter, vet av egen erfarenhetKörde fast 5 ggr igår efter varann, men har tyvärr inga bilder
har då skapligt ont i ryggen idag iaf
kan tänka mig det med tanke på skoter, vet av egen erfarenhetKörde fast 5 ggr igår efter varann, men har tyvärr inga bilder
har då skapligt ont i ryggen idag iaf
Är du otränad? :aetsch:kan tänka mig det med tanke på skoter, vet av egen erfarenhet
haha du kan inte undgå att g-type är ett järnspett och bågen sitter jävligt dåligt till när man ska ta loss denÄr du otränad? :aetsch:
Beror ju på vilken, 670in är en ***** betongknul men min 500a orkar man som tur är lyfta när man kör fast :argh:haha du kan inte undgå att g-type är ett järnspett och bågen sitter jävligt dåligt till när man ska ta loss den
precis såndär fastkörning vart de igår för mig fast brantareTog mig inte lös själv iaf
Haha va lagomt mycket snö därprecis såndär fastkörning vart de igår för mig fast brantare
Haha va lagomt mycket snö där
Ser ut som att det är en tallplantering du kör i, hoppas inte men annars såg det ju trevligt utIdag kom dom två första fast körningarna för den här säsongen. Just över 1m snö åsså var man själv så de var bara att slita på.
hehe boquist kan han
Kompisen kom lite för fort fram i T korset
Nej då. Ingen tallplantering. På sommarn är de en crossbana och på vintern så är det en skotercross bana. Jonas Persson brukar träna där.Ser ut som att det är en tallplantering du kör i, hoppas inte men annars såg det ju trevligt ut