Bilder: Fastkörningar

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
haha du kan inte undgå att g-type är ett järnspett och bågen sitter jävligt dåligt till när man ska ta loss den ;)
Beror ju på vilken, 670in är en ***** betongknul men min 500a orkar man som tur är lyfta när man kör fast :argh:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Idag kom dom två första fast körningarna för den här säsongen. Just över 1m snö åsså var man själv så de var bara att slita på.

Första för säsongen

Andra fastkörningen

Det var jobbigare att klättre upp för å ta bilden än att slita lös den från första fastkörningen

Kkthxbai

Aktiv medlem
9 dec 2008
50
0
1
Timrå
Var ute idag, helt själv i nästan en meter lössnö!
1a

2a

blev en tredje, men då blev jag så förbannad att jag sket i att ta kort.

Last edited:

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Idag kom dom två första fast körningarna för den här säsongen. Just över 1m snö åsså var man själv så de var bara att slita på.
:( Ser ut som att det är en tallplantering du kör i, hoppas inte men annars såg det ju trevligt ut :D

Själv så lyckades jag sätta min "blysläde" ganska rejält idag :eek: men jag kom loss efter en stunds skottande med spade och händer.

Emppu

Välkänd medlem
10 feb 2009
474
0
16
Norrbotten, Övertorneå Kommun.
Skulle mer än gärna lägga upp bilder när jag fastnat med våran tungviktare... även kallad Vikingen hehe, tyvärr hade jag inte med en kamera. En gång var det jobbigt att få loss den och jag var tvungen att traska till en kompis och hämta en spade... Andra gånger var lättare då det var bara att dra undan snö från sidan och dra från skidorna åt vänster. Hade velat ha bilder hehe...

Dock så lär det komma bilder när jag köpt MXZ:an på torsdag...

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
:( Ser ut som att det är en tallplantering du kör i, hoppas inte men annars såg det ju trevligt ut :D
Nej då. Ingen tallplantering. På sommarn är de en crossbana och på vintern så är det en skotercross bana. Jonas Persson brukar träna där.
Det är ett vanligt sandtag.

Stig Larsson

Välkänd medlem
27 okt 2006
2.886
2
36
Arvidsjaur
www.assf.se
Där leden slutar, tar lössnön vid, då får "Yamaha-ägarna" ....

Vet ej vems skotern är, men den stod övergiven uppe vid Vittjåkk och förmodligen rätt så billig !

Där leden slutar, tar lössnön vid, då får "Yamaha-ägarna" .... :D