Stx'en eller vad det är dom försökt pynta granen med ser ut att ha det jobbigt i all snö
hehe, aa men det är en formula 583.Stx'en eller vad det är dom försökt pynta granen med ser ut att ha det jobbigt i all snö
Den översta finns på två olika ställen i den här tråden.Tänkte dela med mig lite av vad jag har på datorn, någon bild kanske redan finns.
haha ja det ser tungt ut iaf är det din bild eller ?Den översta finns på två olika ställen i den här tråden.
En av mina bättre bilder.
i begynnelsen va det ett översättningsfel när man skulle översätta det från japanska den egentliga betydelsen är sjunkbomb:bootyshake:Yamaha...köra fast...nu förstår jag inte :hmmmm2:
Yamaha är ju en snöskoter :aetsch:
Det var tungt. Lynx St 600 som väger bly och massor med snö.haha ja det ser tungt ut iaf är det din bild eller ?
haha ja en ST är ju inte världens lättaste skoter. Det såg dock jävligt skönt ut det där "diket" eller vad det nu var.Det var tungt. Lynx St 600 som väger bly och massor med snö.
Det var lillbrorsan som fastnade. Fick skotta massor och sen rycka med en 5900.
Vägrade lyssna på då dom andra sa att he it gick köra utanför leden, skulle ha lyssnat.. sjunkte ner så ja halverst körde på marken sen just då ja skulle in på leden igen så skar skidan ner å vips så satt ja... it så hårt då men iaf