Bilder: Fastkörningar

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
Tänkte dela med mig lite av vad jag har på datorn, någon bild kanske redan finns.

brorsan fick storhetsvansinne

så här går det när man lånar ut skotern till andra, haha

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Yamaha_nisse: Tyvärr, jag va före med den bilden ;)

Men nog ska de va varit en rolig syn att se den stanna så :p Undra hur mkt problem dom hade att vända den rätt igen utan att den börja rulla utför sluttningen :p

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
_night_stalker_: ja det var inte så långt kvar tills det börja bli plant men det var brant så ini h-vete :) jag trodde han skulle flippa över när han var påväg upp...och ännu värre när vi skulle ta lös han...men det är väl de som är så jvla kul med skoteråkning...testa lite gränser :beer:

B

Biosteel

Yamaha...köra fast...nu förstår jag inte :hmmmm2:
Yamaha är ju en snöskoter :aetsch:
i begynnelsen va det ett översättningsfel när man skulle översätta det från japanska den egentliga betydelsen är sjunkbomb:bootyshake::p

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
Det var tungt. Lynx St 600 som väger bly och massor med snö.
Det var lillbrorsan som fastnade. Fick skotta massor och sen rycka med en 5900.
haha ja en ST är ju inte världens lättaste skoter. Det såg dock jävligt skönt ut det där "diket" eller vad det nu var.

Förresten,hoppas det är OK att jag sparade bilden på datorn :hello:

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå

Vägrade lyssna på då dom andra sa att he it gick köra utanför leden, skulle ha lyssnat.. sjunkte ner så ja halverst körde på marken sen just då ja skulle in på leden igen så skar skidan ner å vips så satt ja... it så hårt då men iaf :p

D

Deleted member 9532

Vägrade lyssna på då dom andra sa att he it gick köra utanför leden, skulle ha lyssnat.. sjunkte ner så ja halverst körde på marken sen just då ja skulle in på leden igen så skar skidan ner å vips så satt ja... it så hårt då men iaf :p

Ursäkta, men jag är nog bara en dum stockholmare, men det tog F*n en kvart för mig att förstå det du skrev!?