Jajemän! , plocka ett vägräcke upp på Akka i lördas förra helgen , lite surt men får nog ihop den till helgen iaf!Kom ihåg alla att tänka på att snön döljer stora faror den här tiden på året!
Jajemän! , plocka ett vägräcke upp på Akka i lördas förra helgen , lite surt men får nog ihop den till helgen iaf!Kom ihåg alla att tänka på att snön döljer stora faror den här tiden på året!
Du, jag höll fan inte på att komma därifrån, gick igenom när jag var påväg mot land (Slängde hjälmen då den höll på att dränka mej)Hur fan kom du därifrån? :O
Tur att det gick bra, alla skoterförare borde prova att med skoterkläder, handskar och hjälmen knäppt hoppa i vattnet i badhuset, även fast man vet att kanten är nära eller att man kan sjunka och sparka sig upp från botten kommer paniken när man inte får luft med hjälmen på.Du, jag höll fan inte på att komma därifrån, gick igenom när jag var påväg mot land (Slängde hjälmen då den höll på att dränka mej)
Jag mår bra och det gör även skotern (Efter viss översyn)..!
Skotern klarade sig väldigt bra, med tanke på att den låg under vatten i ca 10-12 timmar!
Här i Byske, 3 mil norr om Skellefteå har vi fått ca 55cm på 7 timmar idag... Helt sjukt vad snö. Har 110cm mitt på gräsmattan på gården.maqqe17 :
menar du att ni ha fått nästan en halvmeter snö till på en dag ?
Jo, det har snöat som bara fasen idag, men bilden är tagen rätt nära kusten, så det var lite mindre där än hemma där jag mätte upp runt metern. Men nog har det kommit 40 cm idag nog.Här i Byske, 3 mil norr om Skellefteå har vi fått ca 55cm på 7 timmar idag... Helt sjukt vad snö. Har 110cm mitt på gräsmattan på gården.