Vi körde inte på CrMo eftersom asker beräknade att vi kommer kunna köra armarna rätt tunna ändå och de kommer ändå bli starkare än original armarna. Klar lite lättare hade de kunnat göras med CrMo men...Måste missat men vart armarna av CRO-moly?
Hoppas på landa nånstans runt 150hk, maskinen som motorn kommer ifrån har dubbelpipor original och vi kommer försöka modifiera dom för att passa in i IQ chassit... Men annars kommer inte jag köra på någon direkt trimning nu till säsongen, siktar på att till att börja med på den driftstabil som den är eftersom hela riggen är testad i min ägojahaa jag måste ha läst för fort nånstans. Ja det blir ju kräm så det räcker kan vi ju konstatera. Vad siktar du på å få ut ur din då? Siktar du på nå speciellt antal HK?
Ska även sägas att 800 motorn verkar gå väldigt svagt original i de dyno tester jag sett, mellan 118-137 och de upplevs ändå gå rätt bra då så får jag ut runt 150 bör det räcka till då hoppet från de på pappret 140hk till de 150hk blir större än bara 10hk...