Arctic Cat 2012

K

kenth

Sv: Re: Sv: Arctic Cat 2012

Är det någon skillnad på ProClimb 1100 turbo Ltd och ProClimb 1100 turbo 50th mer än färgsättningen? Och kommer båda till sverige? Jag vill hellre ha en svart. Den vita lär ju se ut som en påse skit efter 50mil..........
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Sv: Re: Sv: Arctic Cat 2012

Är det någon skillnad på ProClimb 1100 turbo Ltd och ProClimb 1100 turbo 50th mer än färgsättningen? Och kommer båda till sverige? Jag vill hellre ha en svart. Den vita lär ju se ut som en påse skit efter 50mil..........
Skillnaden är att på den vita är det handtagskydd det följer ej med på den svarta. Den svarta går bra att få om du beställer nu (tror det var mars ut).
 
K

kenth

Sv: Re: Sv: Arctic Cat 2012

OK. svart är alltid coolare än vitt och fan så mycket mer praktiskt!
 

Grahn

Välkänd medlem
1 jan 2000
456
1
18
44
Norrlänska skogen
Vilket pris fick du?
Jag ska eventuellt beställa en nu i början på April.
Du får gärna skicka ett PM om du inte vill skriva det i tråden. :)
Ja tycker det känns kanske ointressant vilka pris man får, för visst kan man få ett grymt pris men dålig service.. Polaren tex köpte sin feelride där han fick bästa priset men nu med alla remproblem får han noll hjälp. Någon futtig tusenlapp hit eller dit spelar ju i det stora hela inte någon roll när man får köpa remmar för 4000:-/helg. Räkna bara på vad soppan kostar då du ska köra fram och tillbaka till någon annan handlare så har du fort tjänat in det
 

Norrlänningen

Välkänd medlem
4 dec 2010
290
0
16
Gävle
Ja tycker det känns kanske ointressant vilka pris man får, för visst kan man få ett grymt pris men dålig service.. Polaren tex köpte sin feelride där han fick bästa priset men nu med alla remproblem får han noll hjälp. Någon futtig tusenlapp hit eller dit spelar ju i det stora hela inte någon roll när man får köpa remmar för 4000:-/helg. Räkna bara på vad soppan kostar då du ska köra fram och tillbaka till någon annan handlare så har du fort tjänat in det
Ok
Själv är jag endast intresserad av inköpspriset. Jag har ingen aning om vilken service de olika AC-handlarna i närområdet erbjuder så jag kan inte gå på det.
 

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
Ja tycker det känns kanske ointressant vilka pris man får, för visst kan man få ett grymt pris men dålig service.. Polaren tex köpte sin feelride där han fick bästa priset men nu med alla remproblem får han noll hjälp. Någon futtig tusenlapp hit eller dit spelar ju i det stora hela inte någon roll när man får köpa remmar för 4000:-/helg. Räkna bara på vad soppan kostar då du ska köra fram och tillbaka till någon annan handlare så har du fort tjänat in det
håller med bra service är värt x antal tusen.
samt inte kul att köra skotern mer mil på släp än i snön
 

arctic_ante

Aktiv medlem
24 okt 2010
88
0
6
Kalix
För mej stod det mellan XF:en och F8:an. Den gröna F8:an är bland dom snyggaste skotrar jag sett! Valet föll på XF:en pga bättre lössnöegenskaper. Är många som bokat XF här i Kalix också, lite tråkigt att den bara kommer i en färg.
 

mbuffalo

Välkänd medlem
21 sept 2008
188
1
18
Vad är det för någon sanning i att man får sämre service om man får ett lägre pris?
 

Kathalon

Välkänd medlem
28 jan 2011
382
0
16
Hemmingsmark
Ok
Själv är jag endast intresserad av inköpspriset. Jag har ingen aning om vilken service de olika AC-handlarna i närområdet erbjuder så jag kan inte gå på det.
Håller med, för de flesta är det väldigt svårt att veta hur bra service man får på de olika ställena. Så för mig är det pris som går först om jag inte vet status på service samt att det inte är allt för långt bort.
 

CeDeR

Ny medlem
22 nov 2010
4
0
1
Stockholm
Då va en grön XF 800 LXR beställd. Gissar att man blir ganska ensam om en sån i Svergie. :D Har en fråga dock. Sitter FOX Zero Pro dämpare på LXR'en, vad är skillnaden på dom och FOX Float 2 som sitter på HC'n?