GoPro

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
Det går inte länka till kundvagnar, om det var det du försökte.
 

Henkkaa

Välkänd medlem
15 sept 2012
314
0
16
Haparanda
mm, men iaf en go pro hd hero 2 motorsports, SANDISK SECURE DIGITAL EXTREME SDHC 16 GB 30MB/S, GOPRO RECHARGEABLE BATTERY
 
J

Jona$

Jag är iaf besviken på Gopro, skitmic så beställde en extern men har även trots att jag uppdaterat inte fått batter bacpac att fungera, trots att den kan dra ur batterina så ger den max 3h men det varierar och ibland tar den inte alls av andra batteriet.

Senast nu när jag testade genom att ladda båda full och sedan lämna kameran på spelade den in i exakta 17:35min sekvenser och var död när jag kom hem, men döm om min förvåning när både batteriena visar ström kvar.

Jag har iaf reklamera kameran.
 

herrn

Välkänd medlem
8 dec 2010
180
0
6
Sälen
Finns dom i lager där borta nu? Skickade en kompis på jakt i New York förra veckan men på de fyra olika affärerna han besökte hade de sålt slut första dagen tyvärr..
 

albatraoz

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.164
23
38
Greenwich
Slut i Florida, bestbuy fick inga nya black edition igår med sina normala leveranser..

Stog i någon lokaltidning att gopro förväntade sig att kunna möta efterfrågan i webshoppen i mitten på november...
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Hur vet man hur länge ett minneskort räcker? Eller om jag svänger på frågan hur stor minneskort behöver jag?
 

Skotertok

Välkänd medlem
3 okt 2009
102
0
6
Garphyttan
Körde med 16gb kort förra vintern och fyllde upp det ganska fort.
Har beställt ett 32gb kort till i år, mitt tips om du ska filma mycket är så stort som möjligt.
Sen räcker iofs batteriet förmodligen inte för att fylla ett 32 kort, ett extra batteri är ett tips.
 
J

Jona$

Vad redigerar ni filerna i och vad komprimerar ni dom till?

cineform tar juh timmar på sig att konvertera dom minsta klippen och det innan man kan redigera dom.
Testa även sony vegas men vad jag än verkar välja för upplösning vid konvertering till avi efter redigering får jag lagg på filmerna.

Wtf.

vart finns det enkla i redigera och konvertera filmerna?