Lynx Boondocker by Chris

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Köpte dom på modshop.se men dom är nya för dom så vet inte om dom finns på deras hemsida, men bara att maila eller ringa dom så skickar dom.
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Det verkar som facebook bytt adress på länkarna så då visas dom inte rätt längre. MEn alla bilder finns på facebook och den är "öppen" så man behöver inte vara med på facebook för att kolla dom :)

Japp den är till salu nu :)
 

andylee

Välkänd medlem
22 dec 2012
604
10
18
Skellefteå
Tycker det är dags för ett phazerprojekt igen! Det har ju snackats endel på forumet om nytromotor i phazer och det skulle ju vara grymt? Du chris skulle vara rätt man för ett sådant projekt!

Yamaha Nhyzer by Chris, det skulle likna nåt! Nytro motor, framflyttat avgas, skidtryck, framvagngeometri liknande brp, och lite extra chris lull lull

Allt baserat på ett phazerlik med 1500 mil på mätaren, vad tror du chris?
 
Last edited:

zuunk

Medlem
9 jan 2012
36
1
1
Vansbro
Tycker det är dags för ett phazerprojekt igen! Det har ju snackats endel på forumet om nytromotor i phazer och det skulle ju vara grymt? Du chris skulle vara rätt man för ett sådant projekt!

Yamaha Nhyzer by Chris, det skulle likna nåt! Nytro motor, framflyttat avgas, skidtryck, framvagngeometri liknande brp, och lite extra chris lull lull

Allt baserat på ett phazerlik med 1500 mil på mätaren, vad tror du chris?
De där tycker jag låter som en riktigt bra ide och jag tror att Chris är den perfekta mannen för jobbet!
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Säsongen är över för min del nu, får se vad det blir för vidarebyggnationer. Har ej sålt maskinen ännu iaf.

Testar att använda bild från dropbox :)
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Funkar då inte att se bilden för mig. =)
Ok då funkar det tydligen inte att länka från dropbox :( Frågan är vad man ska använda för jag har ju kört med länkar från facebook men dom ändrar ju länkarna ibland och då syns ju inte bilderna längre...

Några tips?

Funkar denna bild då?
 
Last edited: