Motorkuddar och drevning är lösningen! Finns intresse så kan jag fixa fram nya och hårdare motorkuddar för 1000:-. För dom med remdrift rekommenderar jag att montera 7 kuggars drivhjul. Kostar runt 2500:-
Tycker det är sånna saker polaris ska stå för!Motorkuddar och drevning är lösningen! Finns intresse så kan jag fixa fram nya och hårdare motorkuddar för 1000:-. För dom med remdrift rekommenderar jag att montera 7 kuggars drivhjul. Kostar runt 2500:-
Vad är fördelen med 7 kuggars drivhjul?Motorkuddar och drevning är lösningen! Finns intresse så kan jag fixa fram nya och hårdare motorkuddar för 1000:-. För dom med remdrift rekommenderar jag att montera 7 kuggars drivhjul. Kostar runt 2500:-
Lägre utväxling = effektivare variatorer då man inte använder 140km/h i skogenVad är fördelen med 7 kuggars drivhjul?
Det låter bra, ett bra tips iaf! Drevat om gjorde jag redan när min var ny! Borde det inte kunna funka och byta till en flackare helix? Det borde väl vara skonsammare för variatorerna om man åker hårt och endast i djupare före?Jag har testat och mätat upp allt och dom 2 grejerna blev mina slutsatser. Nog kan ni diskutera med Polaris men osäker då inte alla har problem
Dom har bytt en motorkudde på min samt stuvat upp dom! Hjälpte inte!!Om det vore motorkuddarna så tycker jag nån åf borde testat detta? Eller hört nått om det? Och nya kuddar borde isf bytas ut till på garantin för dom som har problem!? Visst skulle jag vilja köpa det av dig och prova om det funkade men just nu har man kastat pengar på en annat som inte funkar. Förstå mig rätt bara! mvh
Styvat upp dom, hur gjorde dom de?Dom har bytt en motorkudde på min samt stuvat upp dom! Hjälpte inte!!
Vet ej, dom påstod att dom gjort det! Börjar bli less när he aldrig ger resultat!!Styvat upp dom, hur gjorde dom de?
Provade detta tidigare i veckan och bröt med bryt järn från alla håll. Håller med om det du säger, min motor rör sig väldigt mycket i kuddarna tycker jag. Dem verkar alldeles för mjuka, men frågan är om det är det som ställer till det?!Har väldigt svårt att se att dom styvat upp dom. För att göra det riktigt måste man göra helt nya! Om ni bryter i era. Motor så kommer ni fatta varför hårdare är att föredra.
Låter bra det!Temperaturen blev genast mycket bättre efter att jag bytte kuddarna. De kombinerat med mindre drivhjul blev kanon för mig!
Räcker mattspänningen till för att sträcka mattan ordentligt då man byter till 7 kuggars drivhjul?Motorkuddar och drevning är lösningen! Finns intresse så kan jag fixa fram nya och hårdare motorkuddar för 1000:-. För dom med remdrift rekommenderar jag att montera 7 kuggars drivhjul. Kostar runt 2500:-
Jodå! Inga problem!Räcker mattspänningen till för att sträcka mattan ordentligt då man byter till 7 kuggars drivhjul?
Säger a man säger man b tackHar bytt primärfjäder och vikter och rak 44 med orginalfjäder i sekundären funkar kanon nu
hmm ja motorkuddarna tror jag på å lägre drevat skulle inte skada men var ingen lösning för mig på min 12:a men den var ändå bättre än den sjukt remätande -13Motorkuddar och drevning är lösningen! Finns intresse så kan jag fixa fram nya och hårdare motorkuddar för 1000:-. För dom med remdrift rekommenderar jag att montera 7 kuggars drivhjul. Kostar runt 2500:-