Mycket bra skrivet!Det var mer VMC:s utalande "BeltDrive´n är såpass mkt mer lättdriven och mindre massa att man upplever den inte för högt växlad" som jag står skeptisk till -att den har bättre gassvar kan jag förstå då den roteranda massan är lägre men att den skulle vara mer lättdriven -försumbart på en drivlina till en skoter som har så sjukt tungdriven
-att man känner att PRO RMK har bättre gassvar än Assaulten tror jag mer beror på den fruktansvärt tungdrivna Competitionmattan som sitter på Assaulten än Beltdrivens fördelar på PRO RMK
För att kunna jämföra beltdriven ska man jämföra två likadana maskiner, en med kedja och en med rem. Alltså en 2012 ProRmk mot en 2013 av samma modell.
Jämförelser mot Assault, switchback mm går bort då så mycket annat skiljer och spelar in...
Fotstegen såg riktigt fina ut på Pron:n, men dom såg annorlunda ut mot vad som visats på bilder tidigare i vår...