Oerhört professionellt BRP!Så här ser lösningen ut iaf:
Nä jag kommer köpa aludistanser som flera olika redan börjat tillverka!
Oerhört professionellt BRP!Så här ser lösningen ut iaf:
Har det alltid varit så eller är et nåt som uppkommit nu?Clicker 6 för att få 8000 varv, 7000 på clicker 2.
Vart ligger problemet?
Spinner vidare..Vad använder ni för medel när ni rengör dynan på Freeriden?
Brukar aldrig kolla på varvräknaren, första svängen som jag gjorde det. Men skotern blev ju märkbart bättre med fulla varvHar det alltid varit så eller är et nåt som uppkommit nu?
Viktarmarna som tagit fast?
Testa en "miljövänlig" avfettning som inte är lösningsmedels baserad.Spinner vidare..
Gula fläckar, kåda eller nått?
Skotern är i varje fall full av dom, går bort från den grova plasten med bromsrengöring men på den blanka blir det bara utsmetat.
Tips på borttagning?
"Lika löser lika".Spinner vidare..
Gula fläckar, kåda eller nått?
Skotern är i varje fall full av dom, går bort från den grova plasten med bromsrengöring men på den blanka blir det bara utsmetat.
Tips på borttagning?
Remmen, pga av att det är mycket bättre fäste i pirat remmarna, 391:an "slirar" mer.2g mindre pga pirat remmen eller för det gick för tungt?
Nja den varvade 7300 på c3..Ajsman, om du sätter på klicker 3 bör du hamna rätt bra varvmässigt....
Min förra Freeride 146 2012 varvade ca 8100 på c2.Nja den varvade 7300 på c3..