Ski-doo 2015

Niklas M

Välkänd medlem
22 aug 2013
382
0
16
Umeå/Vilhelmina
Hela filmen var ju snuttar ur förra årets reklamfilmer! Klart skotrarna ser bekanta ut! ;) tror helt enkelt att vi snällt får vänta tills den 4:e för att få veta nått :)
 

Kootte

Välkänd medlem
1 jan 2000
298
1
18
Falun Sverige
Hela filmen var ju snuttar ur förra årets reklamfilmer! Klart skotrarna ser bekanta ut! ;) tror helt enkelt att vi snällt får vänta tills den 4:e för att få veta nått :)
På den korta mxz så verkar x:et vara borta i xrs som står ovanför mxz på -14 xrs. Sen om det är en 2015 eller inte låter jag vara osagt.
 

Niklas M

Välkänd medlem
22 aug 2013
382
0
16
Umeå/Vilhelmina
de va en 14 överanalysera inte allt :) om du tittar på alla reklamfilmer ski doo har på sin youtube kanal kan du hitta alla de där sekvenserna om du inte tror mig :)
 

Brogge1

PRO sledder
10 nov 2007
689
3
0
Lofsdalen
Äntligen sett bilderna på nästa års maskiner och nu är en freeride högst på önskelistan iaf! Vet dock inget om motorer men ska luska lite i det under dagen.
Tror ingen blir besviken på nästa års freeride iaf.
Xrs tyckte jag då inte var snygg men allt är ju i betraktarens ögon.
Summiten var ju rätt så brutal också!
 

Erskeperske

Välkänd medlem
9 jan 2012
598
2
18
Färila
Äntligen sett bilderna på nästa års maskiner och nu är en freeride högst på önskelistan iaf! Vet dock inget om motorer men ska luska lite i det under dagen.
Tror ingen blir besviken på nästa års freeride iaf.
Xrs tyckte jag då inte var snygg men allt är ju i betraktarens ögon.
Summiten var ju rätt så brutal också!
Gärna lite info om hur dom ser ut tack :p
 

gul-snö

Välkänd medlem
9 mar 2013
192
0
6
Norrbotten
Äntligen sett bilderna på nästa års maskiner och nu är en freeride högst på önskelistan iaf! Vet dock inget om motorer men ska luska lite i det under dagen.
Tror ingen blir besviken på nästa års freeride iaf.
Xrs tyckte jag då inte var snygg men allt är ju i betraktarens ögon.
Summiten var ju rätt så brutal också!
Du kan väl avslöja vilken färg freeriden har iaf? :)
 

none

Medlem
12 apr 2008
24
0
1
Umeå
Hm, undrar om Summiten kommer i den där färgen eller inte. för var och såg då BRP testade 2015 maskiner. och då var Summiten hel orange i skrikande form. :) Freeriden 2015 blir som 2014 fast mycket mer grön.


Mvh/ None