Nä har inte skickat ännu väntar på pengar..Haru hunnit lämna in än? Jag kan fixa sånnadär dekaler gratis åt dig via reklamfirman där brevid dobbins, farbrors nånting jobbar där å ja har fått mkt som fan därifrån haha =)
Nja har mina funderingar på det men i första hand vill jag ha en körklar skoter när snön kommer, förra vintern var inte rolig..Snyggt med Iron Maiden stuk Ska du inte bygga om körställningen något?
kan göra det, men måste göra om filen lite mer då jag ändå inte vart nöjd..Jag kan kolla... haru mail eller MSN så lägg till mig å skicka de du vill
/F
Storm.. oohh blir varm i hjärtat. Livet hade saknat en cylinder om inte Stormen kom in i mitt liv och vilka roliga skotrar man hade missat då jag var lika fördomsfull om tripplar som dom flesta andra är..ser riktigt rå ut ! en kompis har en likadan i chassiet orginal fast trippel, ... storm !
Payat och klart på volvo !
hahahahaha dock inte mitt släp, lånade det för dagen då alla släp är i byn.. :laugh:La märke till en grej som verkligen inte passar!
BILD
Dags att byta släp? Sådär kan du ju inte ha! :laugh:
Phew, blev nästan lite orolig där hörrö!hahahahaha dock inte mitt släp, lånade det för dagen då alla släp är i byn.. :laugh:
Det var itne det jag syftade på... kolla regskylten på bilen!kan göra det, men måste göra om filen lite mer då jag ändå inte vart nöjd..
Storm.. oohh blir varm i hjärtat. Livet hade saknat en cylinder om inte Stormen kom in i mitt liv och vilka roliga skotrar man hade missat då jag var lika fördomsfull om tripplar som dom flesta andra är..
Har ju aldrig ens varit in på Volvos verkstad och så får man låna verktyg bara så där så är det ganska självklart att man bjuder på bulla!
nej gillade inte riktigt fatbarstyret från biltema av någon anledning.. :hmmmm:Nice. Men blev det inge styre ?
Styren ska ju vara raka, möjligen lite böjda mot en sj för att vara riktigt sköna Jag tål mer lr mindre inte fatbar. Tycker dom e så fula..nej gillade inte riktigt fatbarstyret från biltema av någon anledning.. :hmmmm:
detta styre får duga tills vidare, måste bara böja till det här lite
Antar att han har Polaris orginal styre på och det är alldeles för mycket böj på'tStyren ska ju vara raka, möjligen lite böjda mot en sj för att vara riktigt sköna Jag tål mer lr mindre inte fatbar. Tycker dom e så fula..