Litet Projekt: Ultra SP -96

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Haru hunnit lämna in än? Jag kan fixa sånnadär dekaler gratis åt dig via reklamfirman där brevid dobbins, farbrors nånting jobbar där å ja har fått mkt som fan därifrån haha =)
Nä har inte skickat ännu :) väntar på pengar.. :rolleyes:
Men det hade vart så nice att jag inte hade vetat vad :D

Snyggt med Iron Maiden stuk ;) Ska du inte bygga om körställningen något?
Nja har mina funderingar på det men i första hand vill jag ha en körklar skoter när snön kommer, förra vintern var inte rolig..

Var en sväng med skotern idag :)


Fick låna en tryckluftsdriven popnitstång på Volvo, nu sitter bakdelen!
bjöd dom på bulla sen :)
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
ser riktigt rå ut !:D en kompis har en likadan i chassiet orginal fast trippel, ... storm !:p

Payat och klart på volvo !;)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Jag kan kolla... haru mail eller MSN så lägg till mig å skicka de du vill

/F
kan göra det, men måste göra om filen lite mer då jag ändå inte vart nöjd..

ser riktigt rå ut !:D en kompis har en likadan i chassiet orginal fast trippel, ... storm !:p

Payat och klart på volvo !;)
Storm.. oohh blir varm i hjärtat. Livet hade saknat en cylinder om inte Stormen kom in i mitt liv och vilka roliga skotrar man hade missat då jag var lika fördomsfull om tripplar som dom flesta andra är.. :)

Har ju aldrig ens varit in på Volvos verkstad och så får man låna verktyg bara så där så är det ganska självklart att man bjuder på bulla! :D
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
La märke till en grej som verkligen inte passar!



Dags att byta släp? Sådär kan du ju inte ha! :laugh:
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
kan göra det, men måste göra om filen lite mer då jag ändå inte vart nöjd..



Storm.. oohh blir varm i hjärtat. Livet hade saknat en cylinder om inte Stormen kom in i mitt liv och vilka roliga skotrar man hade missat då jag var lika fördomsfull om tripplar som dom flesta andra är.. :)

Har ju aldrig ens varit in på Volvos verkstad och så får man låna verktyg bara så där så är det ganska självklart att man bjuder på bulla! :D
Det var itne det jag syftade på... kolla regskylten på bilen!:p
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
är helg men är hos far i norge så det kommer inte hända något i helg med skotern, sjukt taggad jag blev när jag såg riktig snö då jag körde genom fjällen idag, bara fjällen gör en nog taggad :D
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Var förbi på biltema i Harstad och inskaffade en styrpad, polyester och härdare :) så huven ska få sig en makeover när jag kommer hem!
Pappa betalar he he he..
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
styret är för mycket böjt uppåt och iom att det är vanligt stål så går det att böja till utan att det spricker, jag gillar raka styren, helst så lite böj bakåt mot mig och BT's Mini MX styre hade för mkt pullback för min smak, när jag väl orkar/har råd så blir det ett Universal Mini Alessi igen, diggade det styret! Men än så länge kommer detta styre duga, byter väl när det går av.. :p