Ski Doo REV 670 Bergsgeten

sSs

Välkänd medlem
8 okt 2012
324
1
16
Domsjö
Jo då var på brösta billackering idag och hämtade lite delar. Dom var nymålat och det ska jag hämta imorgon.



 

sSs

Välkänd medlem
8 okt 2012
324
1
16
Domsjö
Hämtade delarna tidigare. Färgkombon känns helt rätt enligt mig. Vad tycker ni andra?

 

sSs

Välkänd medlem
8 okt 2012
324
1
16
Domsjö
Det ta sig sa mordbrännaren! Imorgon ska jag vända på steken och påbörja motor monteringen.

 

sSs

Välkänd medlem
8 okt 2012
324
1
16
Domsjö
Det börjar närma sig en provkörning men snön verkar fortsätta lysa med sin frånvaro. Nu när det var så pass att man kunde provköra vart det tydligen bara regn som ska komma. Det var tur man byggde om så mycket i år så man slapp sitta och deppa pga att man inte kunde använda maskinen till fullo.

 

Myzkoo

Välkänd medlem
3 sept 2012
484
6
16
Örnsköldsvik
Riktigt fränt! Jag säger som du, tur man tog sig an lite större ombyggnationer i år så man slipp sitta på arsle å kolla på deprimerande prognoser på klart.se :)
 

sSs

Välkänd medlem
8 okt 2012
324
1
16
Domsjö
Riktigt fränt! Jag säger som du, tur man tog sig an lite större ombyggnationer i år så man slipp sitta på arsle å kolla på deprimerande prognoser på klart.se :)
Dåligt med snö och det ser inte ut att bli någon ändring på det närmsta tiden. Tur jag har andra projekt som står på kö och är mer gjorda för sommarens härliga väder. :-D
 

sSs

Välkänd medlem
8 okt 2012
324
1
16
Domsjö
Nu är det otroligt nära. Bara lite ihopkoppling av det nerbantade elsystemet kvar och montera pipa och luftburk.

 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Vilken best det blev.
Riktigt jävla rå!
Bra jobbat!

Vad har du för bredd på framvagnen?