Ski-doo 2015

none

Medlem
12 apr 2008
24
0
1
Umeå
100 % säker att Skidoo summit X är Hel orange i skrikande form. Sett den själv i verklighet när BRP testade 2015 lineup
 

Brogge1

PRO sledder
10 nov 2007
689
3
0
Lofsdalen
100 % säker att Skidoo summit X är Hel orange i skrikande form. Sett den själv i verklighet när BRP testade 2015 lineup
Fan vad mysigt:) som sagt har jag bara sett bilder från en handlare som var iväg och kika förra veckan
 

Niklas M

Välkänd medlem
22 aug 2013
382
0
16
Umeå/Vilhelmina


Hitta denna bild i en vrå av intranätet, trovärdighet osv har jag ingen koll på men kul ändå! Färgerna är väl inte riktigt i min smak men :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

JoTT

Aktiv medlem
1 jan 2000
56
0
1
Ser ju bra ut om det blir fler gula modeller! Ski-doo-gult! ;)

Men vad tror ni? Hur ser det ut med ny 600? Kommer det en etec2a? Skulle va kul om det uppdaterades..
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.472
384
83
Malå/Adak
Om gud är god så är freeriden photoshopad!

Orange-Svart är ju snyggt men den där grönfärgen på Freeriden kan dom väl ändå låta Arctic ha för sej själva!
Hur göra...... av princip köper jag inte klistermärken/dekalkit
 

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
Bild på 174" från dootalk:

Är det isrivare framme under fotstegen? Ser ju ut som nån version av den dom redan har men lite smidigare. Bra om det kommer standardmonterad. Undar om dom gjort nåt åt motorn för att den ska orka dra runt den mattan? Belt-drive kanske? :) Lite intressant är det ju.
 

MallaN

Välkänd medlem
1 okt 2009
522
2
18
Gävle
Är det isrivare framme under fotstegen? Ser ju ut som nån version av den dom redan har men lite smidigare. Bra om det kommer standardmonterad. Undar om dom gjort nåt åt motorn för att den ska orka dra runt den mattan? Belt-drive kanske? :) Lite intressant är det ju.
Yes det ska tydligen vara nya isrivare enligt Irondog på Dootalk och kommer standard på 174:an, men det ska tydligen också vara mycket annat nytt också i år.. :)

Förövrigt tycker jag dynan ser högre och kortare ut till 2015 än den gjort tidigare på Summiten?