Det tror inte jag! Snyggt med en skoter i rött tema och en i svart. Två stora tummar upp!Blev riktigt bra det där !
Ni skulle prova byta skidor med varandra tror det skulle se bättra ut
funderade faktiskt också på det men tycker det blev riktigt snyggt med det grå/svarta tillsammans , särskillt till det rödeloxerade på dämparnaBlev riktigt bra det där !
Ni skulle prova byta skidor med varandra tror det skulle se bättra ut
Både och det där, på ett sätt är det najs men en helhetsfärg (vilket jag uppenbarligen också gillar) men färgbrytningarna mellan skidor, spindel och a-armar funkar ändå riktigt bra, framförallt i dagsljus märkte jag när vi bar ut chassit i solljus för nån vecka sen. Men nog fan skulle det bli riktigt bra i helrött också. Och skulle han vilja ändra så går dom ju utmärkt att pulverlacka i samma rödfärg som a-armarna senare, men jag gillar det iaf som det är nuFår jag säga vad jag tycker så tycker ja att Asker skulle ha haft spindlarna röda.
Eller så skulle du ha haft röda och Asker som han har nu :beer:Både och det där, på ett sätt är det najs men en helhetsfärg (vilket jag uppenbarligen också gillar) men färgbrytningarna mellan skidor, spindel och a-armar funkar ändå riktigt bra, framförallt i dagsljus märkte jag när vi bar ut chassit i solljus för nån vecka sen. Men nog fan skulle det bli riktigt bra i helrött också. Och skulle han vilja ändra så går dom ju utmärkt att pulverlacka i samma rödfärg som a-armarna senare, men jag gillar det iaf som det är nu
Haha jo då vi verkligen varit Bill & BullEller så skulle du ha haft röda och Asker som han har nu :beer:
Så de är bara att demontera och lacka :beer:Haha jo då vi verkligen varit Bill & Bull
Haha ledsen men vi är båda överens om vi gillar båda framvagnarna bäst som dom är nuSå de är bara att demontera och lacka :beer:
När kommer ditt bygge upp?blir grymt bra det där! man bli bara körsugen när man ser byggena.
Blåsjön i vinter då?
Haha ja Blåsjön e fullbokad i vinterblir grymt bra det där! man bli bara körsugen när man ser byggena.
Blåsjön i vinter då?
Tror fan ja hänger med er upp dit nån helg i vinter om de går bra för er? Vill se dom här monsterna i rörelseHaha ja Blåsjön e fullbokad i vinter
Ja de tyck ja Men kanske e lite långt för dig?Kanske man måste sluta upp där jag med??
Den lille ska ja nog klättra ifrån hehe, tror inte vi hinner se så mkt av den du kommer satsa uppför första bästa brant och sjuta upp skotern i omloppsbana när du kommer över krönetÄh.. du blir bara rädd att jag ska råka dyka upp med mitt monster.. Haha!! Nädå.. man ser väl vad som hinns med, är inplanerat en sväng till ryssland för lite riktig hillclimb med i vinter.. och vemdalen för lite familjeturer..