A Bigblockstory; IQR 1200 & IQR 800

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Får jag säga vad jag tycker så tycker ja att Asker skulle ha haft spindlarna röda.
Både och det där, på ett sätt är det najs men en helhetsfärg (vilket jag uppenbarligen också gillar) men färgbrytningarna mellan skidor, spindel och a-armar funkar ändå riktigt bra, framförallt i dagsljus märkte jag när vi bar ut chassit i solljus för nån vecka sen. Men nog fan skulle det bli riktigt bra i helrött också. Och skulle han vilja ändra så går dom ju utmärkt att pulverlacka i samma rödfärg som a-armarna senare, men jag gillar det iaf som det är nu :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Både och det där, på ett sätt är det najs men en helhetsfärg (vilket jag uppenbarligen också gillar) men färgbrytningarna mellan skidor, spindel och a-armar funkar ändå riktigt bra, framförallt i dagsljus märkte jag när vi bar ut chassit i solljus för nån vecka sen. Men nog fan skulle det bli riktigt bra i helrött också. Och skulle han vilja ändra så går dom ju utmärkt att pulverlacka i samma rödfärg som a-armarna senare, men jag gillar det iaf som det är nu :)
Eller så skulle du ha haft röda och Asker som han har nu ;):beer:

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
blir grymt bra det där! man bli bara körsugen när man ser byggena.

Blåsjön i vinter då? ;)

Skåp

Välkänd medlem
16 nov 2006
196
0
6
Hudiksvall
Körde en vägbeskrivning på hitta.se.... 48mil hmmm ganska sugen jag också.....
Skulle ju vilja se 2000cc röra på sej ;)
Östersund blir det iaf, hälsa på lumparpolare å åka skoter.

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Äh.. du blir bara rädd att jag ska råka dyka upp med mitt monster.. :p Haha!! Nädå.. man ser väl vad som hinns med, är inplanerat en sväng till ryssland för lite riktig hillclimb med i vinter.. och vemdalen för lite familjeturer..

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Äh.. du blir bara rädd att jag ska råka dyka upp med mitt monster.. :p Haha!! Nädå.. man ser väl vad som hinns med, är inplanerat en sväng till ryssland för lite riktig hillclimb med i vinter.. och vemdalen för lite familjeturer..
Den lille ska ja nog klättra ifrån ;) hehe, tror inte vi hinner se så mkt av den :p du kommer satsa uppför första bästa brant och sjuta upp skotern i omloppsbana när du kommer över krönet ;)

Vart i ryssnald är de du ska åka? :)