Kan du skriva och säga när du vet. Är intresserad av att få den där uppdateringen installerad.Pratade med min ÅF i torsdags och enligt han så va en ny uppdatering på G närmaste veckan så de borde kanske finnas en nu.. ska ringa o kolla
Ja det har kommit en ny igen. Om du scrollar upp lite så ser du att lantz81 har skrivit om den.Vad jag vet kom väl senaste mappen i mitten på januari, eller har jag missat nåt ? Har det kommit en ny mapp IGEN ??
Det verkar vara returen det klickvredet om du menar den som sitter på dämparen i boggin. Trodde det var kompressionen men det verkar inte vara nån skillnad mellan lägsta och högsta läget när man vrider på det så det är nog returen.Klick har ju med dämparna att göra, och steg fjädringen. beroende hur man nu vill se det.
Appro på dämpningen, hur j*vla många klick finns det på dämparna? har säkert vridit drygt 20, ska det inte komma nå stopp lr nå? tycker heller inte det blir nån större skillnad på dämparna:S
Har vridit betydligt mer än 12 klick :O Det är ju air 2.0 dämpare fram, dom har ju ingen klick funktion och måste pumpas med en speciell pump som kostar skjortan.
Snowdevil: har du nyaste mappningen? en resumè isf tack
Jag drar upp denna tråden igen för att få höra om det är någon mer som kört lite på senaste mappen och har något uttalande om detta.
Går det att få denna skoter att dra under 4l milen? Verkar inte spela någon roll hur jag kör eller vilken mappning jag har så har den alltid tagit runt 4l milen.
Januarimappen är gammal snowdevil.
Ja det låter bra att dom testar den ordentligt. Jag har fått 2 mappar inlagda sedan jag skaffade skotern. En i januari eller om det var februari och en nu i mars. Men den tvekar ju fortfarande ibland lite när man gasar samt att den nyser till lite då och då så det finns ju utrymme för förbättringar hoppas den mappen du pratar om kommer snart.Säker att ni som fått mappen installerad i februari verkligen SLÄPPTES i februari ? Att det inte är januarimappen ni fått ? För jag har januarimappen i min och enligt min ÅF som jag pratade med senast idag så har nyaste mappen inte släppts än, dom håller på att testa den för fullt enligt honom.. Så det verkas vad jag förstår inte finnas nån nyare mapp än den som släpptes i slutet av januari..